پیشنهاد و انتقاد در رابطه با دبیرستان پوشینه بافت

1- مدرسه پوشینه بافت یک پرژکتور ( اپک )درنماز خانه کم دارد .

2- زمین والیبال مدرسه تور  ندارد لطفا در رابطه با این مسئله اقدام نمایید.

3- ایا بهتر نبود به جای نصب آینه به این بزرگی در کلاس ازآینه کوچکتر استفاده میشد و هزینه مازاد بر ان صرف ترمیم و تعویض نیمکت ها میشد.

4- از حسن سلیقه جناب اقای صفاری در رابطه با رنگ امیزی وگلدان ها تشکر ویژه دارم.

3 برنامه اولویت‌دار برقی دولت از زبان وزیر


وزیر نیرو با تشریح 3 برنامه اولویت دار صنعت برق با تشریح نسل جدید قراردادهای توسعه صنعت برق، اعلام کرد: موانع اجرای قراردادهای تبدیل انرژی ECA با مصوبه شورای اقتصاد برطرف شد.
حمید چیت‌چیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه یک‌هزار مگاواتی "زنجان دو" با بیان اینکه هم‌اکنون در صنعت برق چند راهبرد اصلی دنبال می‌شود که مهم‌ترین آن ارتقای بازده نیروگاه‌ها و کاهش تلفات شبکه‌های انتقال و توزیع است، گفت: با اجرای نیروگاه‌های کلاس F به بخش قابل‌توجهی از این هدف خواهیم رسید.

وزیر نیرو گام بعدی صنعت برق را بهره‌گیری هرچه بیشتر از انرژی تجدیدپذیر اعلام کرد و افزود: استان زنجان پتانسیل خوبی درزمینه انرژی‌های تجدیدپذیر دارد که باید با جدیت این هدف در استان دنبال می‌شود.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اعلام اینکه هوشمند سازی شبکه برق سراسر کشور را یکی از اهداف صنعت برق کشور است، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی و صنعتی استان زنجان و قرار گرفتن آن در مسیر اصلی انتقال برق کشور از اهمیت بسیار برخوردار است که با بالا رفتن ظرفیت تولید برق، این استان می‌تواند به قطب بزرگ صنعت برق تیدیل شود.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه همچنین از برطرف شدن موانع قراردادهای تبدیل انرژی ECA با مصوبه شورای اقتصاد خبر داد و اظهار داشت: هیچ مشکلی از جانب وزارت نیرو برای اجرای قراردادهای نیروگاهی وجود ندارد.

هوشنگ فلاحتیان هم در این مراسم با بیان اینکه وزارت نیرو باید در طول پنج سال آینده 30 هزار مگاوات نیروگاه احداث می کند، تبیین کرد: با توجه به تقاضای بالای برق در استان زنجان، با پیگیری شخص وزیر نیرو منابع ارزی نیروگاه‌ها تخصیص یافته است و قراردادهای ECA در دست انجام است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ادامه داد: مانعی برای قرارداد خرید تضمینی این نیروگاه‌ها از سوی وزارت نیرو وجود ندارد و پیش بینی می شود عملیات اجرایی این نیروگاه‌ها در کمترین زمان ممکن آغاز شده و طبق برنامه پیش برود.

وی درباره عملیات اجرایی نیروگاه زنجان دو هم توضیح داد: توقع ما از شرکت توسعه انرژی شمال و جنوب این است که پیش از رفع محدودیت‌های ارزی و قراردادی، عملیات ساختمانی طرح هرچه زودتر آغاز شود تا فاز نخست این نیروگاه تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول در پایان  خاطرنشان کرد: با استفاده از نیروگاه‌های کلاس F تلاش داریم بازده نیروگاه زنجان دو به بالای 55 درصد برسد و درمجموع راهبرد وزارت نیرو رسیدن به بازده 80 درصد در نیروگاه‌های سراسر کشور است.

اولویت دولت از زبان وزیر اطلاعات


وزیر اطلاعات گفت:‌ جذب حداکثری و دفع حداقلی نیروهای دوستدار انقلاب، اولویت اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت اطلاعات است.
وزیر اطلاعات گفت: مردم باید در شرایطی کاملاً آزاد و امن حرفشان را به راحتی بزنند و نظرات و صحبت‌های مختلف در کشور ابراز شود و تنها در مواردی که عملکردها خلاف امنیت ملی بود، با متخلفان برخورد شود.

علوی ادامه داد: همه مردم آزاد هستند تا نظراتشان را بیان کنند، چرا که همین‌ها در حقیقت فرزندان انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و باید بتوانند با آزادی بیان کامل حرفشان را بزنند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید ادامه فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همانا دفع حداقلی و جذب حداکثری است، گفت: بیرون فرستادن عده‌ای از فرزندان انقلاب به بهانه اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن هنر نیست و امروز باید تلاش شود تا همه دوستداران نظام زیر پرچم ولایت و رهبری تلاش کنند تا کشور به عمران و آبادانی هر چه بیشتر برسد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید زیر سایه هدایت‌های رهبری دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم تا ایران اسلامی آباد شود، اتحاد را لازمه رسیدن به اقتصادی پویا، امنیت ماندگار و پایدار و نیز عمران و آبادانی همه‌جانبه دانست.

وی گفت: امروز باید با تقویت وحدت و همبستگی توطئه‌هایی را که استکبار و غربی‌ها علیه مسلمانان و امت اسلام به راه انداخته‌اند خنثی کنیم، گرچه تا امروز نیز دشمنان انقلاب و اسلام در تمام توطئه‌ها شکست خورده‌اند.

علوی با بیان اینکه دنیای استکبار و غربی‌ها در طول سال‌های اخیر متحمل شکست‌های مفتضحانه‌ای از امت اسلامی شده‌اند، گفت: غربی‌ها امروز برای بسط و گسترش ناامنی در تمام کشورها برنامه دارند و به ویژه برای ناامن ساختن فضای ایران اسلامی به طور شبانه‌روزی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان، تا امروز همه این توطئه‌ها برملا و خنثی شده است و سربازان گمنام امام زمان(عج) هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند و اجازه بروز به این دسیسه‌ها نمی‌دهند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خداوند متعال برای انسان‌ها عزت و سربلندی را شایسته می‌داند، اضافه کرد: ظلم و ستم و تعدی و تجاوز و برده دیگری بودن در اسلام جایی ندارد و البته به دست آوردن عزت و شرافت انسانی بدون هزینه امکان‌پذیر نیست.

علوی افزود: ملت‌ها برای رسیدن به عزت و سربلندی باید خون دهند و جانفشانی کنند تا به این دستاورد عظیم بشری دست یابند و از این روحیه به عنوان مقاومت یاد می‌شود.

جلسه هیات امنای


 

 

 

ششمین جلسه هیات امنای پارک فناوری پردیس به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور اعضاء هیات امنا برگزار شد.


معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر در نظر گرفتن محدودیتهای اطراف تهران در زمینه توسعه شرکتهای دانش بنیان خاطرنشان کرد: توسعه و استقرار فعالیتهایی نظیر شرکتهای دانش بنیان در تهران با توجه به ظرفیت دانشگاهی، نیروی انسانی و جمعیتی این شهر جاذبه بیشتری دارد. بنابراین اگر قرار بر توسعه شرکتهای دانش بنیان در اطراف تهران باشد باید محاسباتی و مطالعاتی صورت گیرد و شرایط سخت تر و ویژه تری برای پارک هایی که اطراف تهران مستقر می شوند در نظر گرفته شود. چرا که هم تقاضا وهم محدودیت اطراف تهران زیاد است.
دکتر جهانگیری با اشاره به انتصاب برخی اعضای حقیقی جدید هیات امنای پارک علم و فناوری پردیس با حکم رئیس جمهوری، ضمن قدردانی از اعضای سابق برای اعضای جدید هیات امنای این پارک آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه جلسه رئیس پارک علم و فناوری پردیس بعنوان دبیر هیات امنا مواردی از جمله بررسی و تایید بودجه تفصیلی سال 1392، بررسی و تایید کلیات بودجه تفصیلی سال 1393 و بررسی و انتخاب حسابرس برای سال 1392 را بعنوان دستور کار جلسه مطرح کرد و اعضای جلسه درباره آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

روز جهانی نابینایان

روز جهانی نابینایان برتمام روشندلان باصفا مبارک باد